Jestem historyczką sztuki i copywriterką. Zawsze myślałam, że będę pracować w muzeum, ale podczas studiów niespodziewanie zaczęłam staż w dziale marketingu i zmieniłam nieco plany. Obecnie łączę obie te dziedziny, pracując w agencji interaktywnej i nagrywając podcast, w którym zdalnie oprowadzam po największych muzeach sztuki.
Jako copywriterka:
- Działam w branży nieprzerwanie od 2015 roku.
- Specjalizuję się w dłuższych, eksperckich treściach (również B2B).
- Tłumaczę teksty na strony www (EN-PL) i optymalizuję je pod SEO.
- Tworzę strategie content marketingowe.
- Szkolę z webritingu.
- Publikuję w branżowych portalach, takich jak Interaktywnie.com, Online Marketing czy Marketing przy Kawie oraz na blogu agencji MBridge Marketing Eksperts. Gościłam też u Macieja Wojtasa.
Jako historyczka sztuki:
- Jestem dziewiętnastowieczniczką, czyli specjalizuję się w historii sztuki XIX wieku.
- Spędziłam blisko pół roku na stypendium Erasmus + w Paryżu.
- Pisuję dla kwartalnika „Spotkania z Zabytkami”.
- W 2020 otrzymałam stypednium MKiDN „Kultura w sieci” i rozpoczęłam nagrywanie podcastu Przed obrazem.
Gdy nie pracuję, czytam książki, spaceruję po Mokotowie i gotuję z Ottolenghim.